petak, 17. srpnja 2015.

upute za 7. turnir Aljmaš

Većini je poznato da smo na 100 kn za prijavu na turnir išli kako bi vas se što više došlo. 

Što dobijate za tih 100 kn: 
- kruh i čobanac u subotu navečer 
- kartanje 
- druženje 
- možete čobanac jesti i u nedjelju
- spavanje za većinu žena 



 Muškarci će spavati u sobama ako bude mjesta, ako ne bude ili ne budu spavali ili će se snaći (vreće za spavanje , auto ili sl.) Vjerujemo da će neki koji bliže stanuju ići spavati i kući. 

 Što se tiče hrane za ručak (subota), mi smo to zamislili ovako a vi napravite kako želite. Znate što volite jesti i to ponesite sa sobom. 
Moći ćete peći sami roštilj, postoje frižideri za držanje hrane. Bit će vremena za spremanje roštilja. Ako vas je u grupi više možete zajednički otići prije turnira u nabavku. 
U Osijeku koji je blizu ima puno trgovačkih centara koji su odlično snabdjeveni pa možete sve tam kupiti. Možete ponijeti i od kuće, kiflice, ili nešto što želite podjeliti s ostalima. 




 Možete napraviti i kolače a ne morate isto tako ništa ponijeti :) Za piće ponesite ono što ćete piti i koliko ćete piti, ponesite i za počastiti ako želite. 
Mi ćemo npr sa sobom ponijeti vino i rakiju, mineralnu ćemo kupiti u Osijeku ili Aljmašu. Sokove također. 
 Znači sve je vama na volju. 

Mišljenja smo bez obzira što MI ovaj put ne spremamo hranu da će hrane biti jako puno. 

Bit svega je druženje a u to spada i ono što donesete sa sobom i ono što ćete sami ili u grupi peći ili kuhati. 



 Želimo vam lijep provod i za sva pitanja stojimo na raspolaganju! 


 Do susreta 22.8. u Aljmašu!!!

Broj komentara: 12:

  1. Najvažnije da se mi ponovo sastanemo , vidimo i družimo, a poješćemo bilo šta "Nismo mi ni gladni ni žedni " :), ali željni druženja sa takvim ljudima jesmo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislio ispeći kremšnite, ali niko ih ne voli, pa neću onda.

      Izbriši
  2. Samo ti napravi neće se baciti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. lako Gogi ...ona dijetu drži.....šta će mo mi ovako sitniji

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha...pazi ...anonimno i krem šnite.....

    OdgovoriIzbriši
  5. kako bude ... biće ...što kaže Goga samo da se sastanemo

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sebi ponesem kulen,a vi kako hocete ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja vjerujem u naše ribiće pa makar morao ostat do 31.09 ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. nada umire poslednja.....a mi od gladi

    OdgovoriIzbriši
  9. ja ću sebi poneti sendvić i flašicu vode , vidim niko ništa ne nudi ovde :P

    OdgovoriIzbriši
  10. I ko kaže da Goga drži dietu , šta će meni to ja sam baš sebi ok :)

    OdgovoriIzbriši

svako vrijeđanje znači zabranu komentiranja