srijeda, 29. srpnja 2015.

Lastani nam uljepšaju dan :)

Jul 20th, 7:21pm
izvinite zamolijo bih vas zasto sam kaznjen a cenim va je molim vas dozvolite mi hvala unapred

BeloT

Jul 20th, 7:27pm
Namjerno napustanje igre kao i na svim profilima do sad. A sad cete vjerojatno poceti psovati

Jul 20th, 7:35pm
verovali ili ne ja jesam par puta napustao ali zato sto mi je signal los a ima takvih koji igraju udruzeno sto se primeti ja sam stari covek i ne poigeavam se kao ovi sto preko skajpa igraju jedan zove drugi ima po 6 aduta samo tad izadem molim vas na razumevanju

BeloT
Jul 20th, 7:55pm
lijepo piše na ulazu u igru da se namjerno napuštanje kažnjava, nemojte nas nagovarati

Jul 20th, 8:06pm
ne nagovaram opisao sam net mi slab prijem ako hocete ako necete i nemorate ja sam bijo iskren i opsao sve zasto sta cu hvala na ie nemoratstarijem coveku nije do laze razumevanju ali

Jul 27th, 9:18am
ajde neka ste me kaznuli ne igranjem sto mi sve od a do z uzeste zlatnike svaka vam cast ala ste uhuh

Jul 27th, 9:20am
dobro igraci kazu drze monopol nad nama nesmes im se ni zalit radite sta hocete zabole me

Jul 27th, 9:23am
preko 200 hiljad ste mi ukrali neka daba vam

Jul 27th, 10:00am
prokleti bili koliko sam se mucijo za tih 200 hiljada sve vam prokleto bilo iskljucite me skroz pose rem vas i popisam

Jul 27th, 12:22pm
zaprdim va mamici samo gledate srbska imena ustase



BeloT
Jul 27th, 12:42pm
to smo čekali, prijavio vas je Srbin...pozdrav


Jul 27th, 12:59pm
ne lazite govna ustaska samo srbe kaznjavate ustase

Jul 27th, 1:02pm
srbi se zale da im skidate kaznjavate samo zato sto smo srbi ne serite ustase mrzite nas govna jedna ustaska popisam vas

Jul 27th, 1:03pm
prvo ste se vadili napustanje igre sad ste se otkrili srbo mrzci nista nam nemozete

Jul 27th, 10:57pm
ustase imam 39 prof nemozete mi sve uzet mi srbi moramo praviti lazne prof da vi ustae se ne izivljavate nad nama ali

Jul 27th, 10:58pm
popiskimo vas mi srbende haha

Jul 28th, 12:20pm
jeste sretni ustasku vam jebem majku



Broj komentara: 8:

svako vrijeđanje znači zabranu komentiranja